انجام موفق پذیرایی نمایشگاهی با هفت راهکار

یکی از عواملی که می ‌تواند در موفق برگزار شدن یک نمایشگاه و رویداد نقش بسزایی داشته باشد، پذیرایی مناسب از حضار است. در ادامه به بیان هفت عامل می پردازیم که می تواند در انجام پذیرایی نمایشگاهی به نحو احسن به شما کمک کند.

همانطور که می دانید برای اینکه یک نمایشگاه یا رویداد بزرگ با موفقیت برگزار شود، به عوامل و جزییات زیادی باید توجه کنید؛ از توجه به زمان و مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه گرفته تا سازماندهی و مدیریت امور مختلف. پذیرایی مناسب می ‌تواند به برگزاری موفق یک نمایشگاه کمک شایانی کند. آیا می دانید چگونه می توانید پذیرایی نمایشگاهی را بدون نقص و به بهترین شکل ممکن انجام دهید؟ اگر جوابتان منفی است و می خواهید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید، این مقاله را از دست ندهید.

 

تنظیم بودجه مناسب

 

انجام موفق پذیرایی نمایشگاهی با هفت راهکار

یکی از مهم‌ترین موارد لازم برای انجام بدون مشکل پذیرایی نمایشگاهی، تنظیم بودجه بر اساس اقلام و تدارکات مورد نیاز برای انجام این کار است. یکی از عوامل مهم اطلاع دقیق از قیمت ها و کسب اطمینان از کافی بودن بودجه برای خرید مواد غذایی و نوشیدنی ها است. همچنین بحث در مورد بودجه و تنظیم آن بر اساس برنامه ها و نحوه برگزاری نمایشگاه نیز کاملا ضروری است. تردیدی نیست که قیمت ها در کشورهای مختلف جهان متفاوت است و برای تنظیم بودجه به این موضوع نیز باید توجه کنید.

ارائه اطلاعات دقیق به فرد مسئول پذیرایی

فردی که مسئولیت پذیرایی را بر عهده دارد، باید در جریان همه امور باشد و باید در زمان برپایی نمایشگاه، درست مانند یک بازرس همه کارها را کنترل کند. چنین کسی باید امور مربوط به تدارکات و امور اجرایی را نیز تحت نظارت خود داشته باشد.

توجه دقیق به همه جزئیات

توجه دقیق به همه جزئیات از انتخاب مکان مناسب برای برپایی نمایشگاه گرفته تا چگونگی برگزاری مراسم نمایشگاه، اهمیت زیادی دارد. سازماندهی امور در پذیرایی نمایشگاهی باید بر اساس جو و حال‌ و هوای نمایشگاه انجام شود؛ به عنوان مثال اگر نمایشگاهی بین‌ المللی باشد، باید تلاش کنید همه تدارکات در راستای ترویج فرهنگ بومی شما باشد و این موضوع در همه بخش‌ ها مانند ظاهر و فضای نمایشگاه (به عنوان مثال نوع شام و نحوه سرو آن) کاملا مشهود باشد. توصیه می شود مکان برگزاری نمایشگاه جایی باشد که دارای آشپزخانه باشد و خدمات پذیرایی بدون هیچ مشکلی در آن ارائه شود.

بهره مندی از افراد مجرب در زمینه پذیرایی نمایشگاهی

 

همیشه از افرادی در پذیرایی استفاده کنید که در این حوزه فعالیت زیاد و تفکر آینده نگرانه ای داشته باشند. استفاده از افرادی که در زمینه امور اجرایی سابقه و تجربه زیادی داشته باشند، در انجام موفقیت آمیز پذیرایی نمایشگاهی تاثیر بسزایی دارد.

توانایی مدیریت مسائل پیش‌ بینی نشده

در اغلب موارد ممکن است با مسائل و مشکلاتی مواجه شویم که به صورت ناگهانی و بدون پیش بینی قبلی در طول نمایشگاه یا درست قبل از آغاز آن به وجود آمده باشند. در چنین مواردی باید خونسردی خود را حفظ کنیم و با توجه به نوع مشکلات، راه حل های مناسبی را ارئه دهیم. این کار باعث می شود جریان امور در مسیر درستی قرار گیرد.

توجه به دکوراسیون داخلی

توجه به دکوراسیون داخلی نقش مهمی در جلب توجه دیگران دارد. شما می توانید با استفاده از ابزاری همچون تصاویر و بنرهای جذاب از برندهای معتبر، مبلمان و صندلی‌ های لوکس و زیبا و همچنین بهره گیری از فناوری های روز دنیا در زیباتر تر کردن دکوراسیون و ایجاد دکوراسیون دیجیتال، فضای بسیار خوبی در محل اجرای نمایشگاه ایجاد کنید.

توافق در مورد ارائه خدمات و امضای قرارداد

حتما قبل از انجام کار، توافقی در مورد نوع خدمات و هزینه آن ها صورت گیرد و قراردادی در رابطه با این موضوع تهیه و امضا شود.

تهیه منو

تهیه منوی متنوع و کامل می تواند به انجام موفقیت آمیز پذیرایی نمایشگاهی کمک زیادی کند؛ زیرا سلیقه و ذائقه افراد با یکدیگر تفاوت دارد و ارائه یک منوی کامل به افزایش رضایت آن ها کمک می کند.

پلاک اولین و بزرگترین شرکت خدمات در محل آماده ارائه طیف وسیعی از خدمات در حوزه های مختلف به شما هموطنان عزیز است و در صورتی که قصد برگزاری یک نمایشگاه را دارید، می توانید پذیرایی از مهمانان خود را به پلاک بسپارید.

 

 

 

 

1 Comment
  1. آسیا همایش says

    ممنون

Leave A Reply

Your email address will not be published.