پلاکزین؛ سرویس پمپ بنزین سیار پلاک

ما در شرکت ارائه دهنده خدمات آنلاین پلاک، برای راحتی همشهریان عزیز تهرانی اقدام به راه اندازی سرویس پمپ بنزین سیار، با نام پلاکزین کرده‌ایم تا با توجه به نیاز روزانه افراد به بنزین، نیازی به طی مسیر طولانی برای رسیدن به پمپ بنزین و انتظار در صف وجود نداشته باشد.

به‌علت موانعی مانند گرانی زمین و عوامل دیگر، در حال حاضر تعداد پمپ بنزین‌های موجود در سطح تهران بسیار کمتر از تعداد لازم است و همین امر موجب می‌شود افراد برای دریافت بنزین، مجبور به طی مسافت زیادی باشند و با توجه به تراکم خودروها و تعداد کم پمپ‌های بنزین، به ناچار در صف‌های طولانی منتظر بمانند.

با استفاده از سرویس پلاکزین (سرویس آنلاین بنزین) می‌توان در زمان صرفه‌جویی کرد و همچنین با کاهش مسافت تا پمپ بنزین، آلاینده کمتری را به جو وارد می‌کنیم و احتمال وقوع حوادث و تصادفات در مسیر نیز کاهش می‌یابد.

در حال حاضر سرویس پلاکزین فقط در منطقه یک شهر تهران قابل دسترس است و ۵ دستگاه پمپ بنزین سیار با دریافت کلیه مجوزها و تأییدیه‌های لازم، استاندارد ارائه خدمت را دارا می‌باشند و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های ما در پلاک، تا پایان سال، تعداد این دستگاه‌ها به ۶۰ عدد می‌رسد و مناطق بیشتری از شهر تهران تحت پوشش ارائه خدمت پمپ بنزین سیار پلاکزین قرار می‌گیرند تا همشهریان بیشتری بتوانند از این سرویس کاربردی استفاده کنند و به این ترتیب هم خدمتی مفید به مشتریان ارائه دهیم و هم در جهت حفظ محیط زیست قدمی برداشته باشیم.

در طراحی این سرویس، راحتی مشتری در نظر گرفته شده و نیازی به پیاده شدن برای دریافت سرویس وجود ندارد و کاربر ارائه دهنده خدمت پلاکزین، با توجه به درخواست مشتری، انجام وظیفه می‌کند.

از دیگر مزایای این سرویس، امکان ارائه فاکتور رسمی است. راننده‌های شرکت‌های حمل و نقل و تاکسی‌های اینترنتی هم می‌توانند به راحتی از این خدمت استفاده کنند تا فاکتور آن برای پرداخت به شرکت ارسال شود. و این نقطه قوتی است که شرکت‌ها نیز با اطمینان بیشتری در جریان میزان مصرف بنزین و هزینه‌های آن قرار بگیرند و به این ترتیب به یکی از دغدغه‌های مدیران شرکت‌ها در مورد کنترل و مدیریت هزینه‌های مصرفی بنزین پاسخ مناسب ارائه دادیم که همین امر منجر به کاهش تنش افراد در شرکت‌ها بر سر هزینه پرداختی می‌شود تا انرژی افراد صرف امور مهم‌تری بشود.

در حال حاضر برای استفاده از پلاکزین، نیازی به ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن پلاک نیست و شما می‌توانید بدون این‌که نیاز باشد از قبل اقدام به رزرو کرده باشید، بتوانید در هر نقطه‌ای که ماشین پلاکزین را دیدید و نیاز به بنزین داشتید اقدام به سوخت‌گیری نمایید.

و در پاسخ به سوال پرتکرار در مورد هزینه‌ها و تعرفه بنزین، باید بگوییم فعلا بنزین دریافتی با تعرفه آزاد، از قرار لیتری سه هزار تومان، محاسبه می‌شود و برای اضافه کردن استفاده از بنزین سهمیه بندی نیز در تلاشیم و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر به ارائه آن برای مشتریان عزیز دست یابیم.

 

هزینه خدمات پمپ بنزین پلاک به شرح زیر است:

کمتر از ۱۰ لیتر، مبلغ ۵ هزار تومان؛

از ۱۱ تا ۲۰ لیتر، ۱۵ هزار تومن

از ۲۱ تا ۶۰ لیتر، ۲۵ هزار تومن

از ۶۱ تا ۱۲۰ لیتر، ۴۰ هزار تومن

 

مجموعه پلاک همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان فراهم آورد و از دغدغه‌های آن‌ها برای زندگی راحت بکاهد.

با گسترش سیستم پمپ بنزین پلاک می‌توانیم به همشهریان بیشتری در سطح شهر تهران خدمات ارائه دهیم و گام‌های بیشتری برای رفاه شهروندان و حفاظت از محیط زسیت برداریم. امید است که با استقبال همشهریان عزیز تهرانی، معرفی سرویس پلاکزین به دوستان و آشنایان و ارسال بازخورد از سوی شما بتوانیم هر چه سریع‌تر به این مهم دست یابیم و در خدمت رسانی به شما عزیزان بیش از پیش بکوشیم.

 

 

2 Comments
  1. هستی مدنی says

    با سلام
    مدنی هستم ازشرکت داتین، ما قصد داریم برای همکارانمون یه برنامه رفاهی مانند بنزین آنلاین ارائه بدیم،
    خواهشمندم جهت همکاری با اینجانب تماس بگیرید.
    09197975592

  2. بلاگ پلاک says

    سلام روزتون بخیر.
    حتمن با شما تماس گرفته می‌شود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.