معرفی خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک

قبلا در مجله پلاک به محبوبیت روزافزون خدمات آنلاین در محل اشاره کرده‌ایم. واقعیت این است که افزایش مشغله و کمبود وقت و مشکلاتی چون ترافیک و آلودگی هوا، انجام کارهایی که نیاز به بیرون رفتن از منزل دارند را مشکل کرده است و به همین دلیل کسب‌وکارهایی به وجود آمده‌اند که انواع خدمات را در منزل به شهروندان ارائه می‌کنند. با باب شدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه خدمات این امر آسان‌تر شده و شما می‌توانید تنها با انتخاب چند گزینه در یک وب‌سایت یا اپلیکیشن درخواست خدمات، متخصصین را به منزل خود فرا بخوانید تا خدمات موردنیازتان را به شما ارائه دهند. پلاک یکی از پیشگامان انجام انواع خدمات در محل است که در زمینه‌های بسیار متنوعی کار می‌کند. یکی از خدمات حضوری پلاک تعمیر موبایل در محل است.

 

 

آموزش نصب گلس گوشی بدون حباب

 

تعمیر-موبایل-در-محل-پلاک

 

 

گوشی موبایل با سرعتی باورنکردنی به بخش غیرقابل‌تفکیکی از زندگی ما تبدیل شده و تاثیر عظیمی در روند کار و فعالیت بشر گذاشته است؛ به شکلی که برای بسیاری از ما تصور یک ساعت زندگی بدون موبایل غیرممکن است. خراب شدن گوشی موبایل برای بعضی افراد می‌تواند به معنی ضررهای جدی کاری یا مالی باشد. به همین دلیل سرویس تعمیر موبایل در محل یک خدمت بسیار کاربردی محسوب می‌شود که می‌تواند در مواقع بحرانی به داد افراد برسد.

 

چطور درخواست خود را برای خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک ثبت کنیم؟

برای این کار ابتدا به وب‌سایت پلاک مراجعه کنید و یا اپلیکیشن موبایل پلاک را نصب کنید و در آن با شماره تلفن و مشخصات خود ثبت نام کنید. خدمات تعمیرات موبایل را انتخاب کنید.

در این مرحله باید محلی را که می‌خواهید در آن خدمات دریافت کنید روی نقشه تعیین کنید. پس از این مرحله به صفحه تعیین نوع خدمات منتقل می‌شوید. پس از انتخاب خدمات موردنیاز، باید تاریخ و بازه زمانی حضور متخصص را تعیین کنید و اگر توضیحاتی را برای راهنمایی متخصص لازم می‌دانید آن را در قسمت توضیحات وارد کنید. در ادامه آدرس دقیق محل موردنظر را وارد کرده و سفارش‌تان را ثبت نهایی کنید. به همین سادگی درخواست شما برای تعمیر موبایل در محل ثبت شد.

 

خدمات پلاک برای تعمیر موبایل در محل شامل چه مواردی می‌شود؟

 

تعمیر هدفون موبایل

در صورتی که پورت هدفون موبایل شما خراب شده یا به دلایل دیگر هنگام اتصال هدفون به موبایل صدایی شنیده نمی‌شود می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک استفاده کنید.

 

تعمیر میکروفون موبایل

اگر گوشی موبایل صدای شما را منتقل نمی‌کند امکان دارد میکروفون آن خراب باشد. در این صورت کافی است درخواست تعمیر موبایل در محل خود را در پلاک ثبت کنید.

 

تعمیر سوکت شارژ

یکی از پورت‌های موبایل که زیاد در معرض خرابی قرار می‌گیرد سوکت شارژ است که باعث می‌شود نتوانید موبایل‌تان را شارژ کنید.

 

تعمیر صفحه نمایش

خرابی ال‌سی‌دی از رایج‌ترین مشکلات گوشی موبایل است. این مشکلات شامل شکستن یا روشن نشدن صفحه نمایش، مشکل در تصویر و رنگ و یا کار نکردن تاچ موبایل است. در صورت مواجه شدن با هر کدام از این مشکلات می‌توانید با ثبت درخواست در وب‌سایت یا اپ پلاک از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید.

 

تعمیر دوربین موبایل

مشکلات دوربین ممکن است سخت‌افزاری باشد (مثل شکستن لنز) یا نرم‌افزاری (مثل باز نشدن دوربین). در هر دو صورت می‌توانید برای خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک درخواست دهید.

 

تعمیر دکمه‌های کناری موبایل

درصورتی که دکمه‌هایی که دور موبایل قرار دارند مانند دکمه روشن/خاموش یا دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا ایرادی پیدا کرده‌اند، مثلا کنده شده، فرو رفته یا کار نمی‌کنند برای تعمیر آنها در پلاک ثبت سفارش کنید.

 

تعمیر مشکلات صدای موبایل

گاه موبایل صدای طرف مقابل را به شما نمی‌رساند یا صدا قطع و وصل می‌شود یا نویز دارد. در این مواقع هم می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک استفاده کنید.

 

تعمیر دکمه‌های روی موبایل

بعضی موبایل‌ها در پایین صفحه نمایش دکمه Home دارند. گاه این دکمه از کار می‌افتد یا به هر دلیل فرو می‌رود یا می‌شکند. همچنین در بعضی موبایل‌ها تاچ آی‌دی وجود دارد که ممکن است خراب شود. پلاک خدمات تعمیر موبایل در محل را برای رفع این مشکلات ارائه می‌دهد.

 

تعمیر مشکلات نرم‌افزاری

مشکلات نرم‌افزاری شامل موارد زیادی مانند روشن نشدن، هنگ کردن، وصل نشدن به اینترنت و … می‌شود. با استفاده از خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک می‌توانید به راحتی چنین مشکلاتی را حل کنید.

 

تعمیر باتری موبایل

خراب شدن باتری موبایل به معنی از کار افتادن آن است و می‌تواند بسیار اعصاب‌خردکن باشد. اگر باتری موبایل شما شارژ نمی‌شود یا به‌سرعت خالی می‌شود می‌توانید برای حل این مشکل در پلاک برای تعمیر موبایل در محل درخواست دهید.

 

تعمیر اسپیکر موبایل

صدای بلندگوی موبایل ممکن است نویز داشته باشد، قطع و وصل شود یا به کلی قطع شود. در این مواقع نیز می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل پلاک استفاده کنید.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.