معرفی سرویس خانه داری پلاک

سرویس خانه داری خدمت متفاوت و جدیدی است که تیم پلاک در جهت افزایش کارایی و صرفه‌جویی زمان در اختیار شما قرار داده است. حضور خانم‌های با سلیقه و آموزش دیده در منزل برای روزهای پرمشغله و مهمانی‌های شما، می‌تواند آرامش و آسایش بیشتری را به ارمغان آورد.

در ادامه به معرفی هر یک از بخش‌های خانه داری می‌پردازیم:

نظافت منزل و شستن ظروف:

در سرویس جدید پلاک، علاوه بر نظافت خانه، میتوانید خدمات دیگری هم تجربه کنید.

گاهی اوقات بعد از برگزاری مهمانی، وجود تعداد زیادی ظرف در ظرفشویی و فکر شستن آنها، باعث میشود حس کنید در سختی‌ها تنهایید!

اما این بار، یک همراه خوب به کمک شما می آید و خیلی سریع ظرف‌ها را شسته، خانه را مرتب و تمیز کرده تا مثل روز اول همه چیز برق بزند.

اتو کردن لباس‌ها:

بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، اتو کردن لباس‌های چروک وقت زیادی می‌برد. درست است که پلاک خدمات خشکشویی دارد و با یک کلیک میتوانید از این سرویس استفاده کنید، اما شاید اتوی بعضی لباس‌ها نیاز به خشکشویی نداشته باشد.

خانه دار‌‌های پلاک لباس‌ها رو اتو کشیده و دراختیارتان می‌گذارند.

خرید خانه و آشپزی:

انجام همه امور خانه داری به صورت همزمان امری وقت گیر و طاقت فرساست، اما پلاک این بار هم در کنار شماست!

خرید وسایل خانه و انجام امور مرتبط با آشپزی خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده به کار‌‌هایی که اولویت بیشتری دارند، رسیدگی کنید.

مراقبت از کودکان

نگهداری از کودکان احتیاج به وقت و انرژی زیادی دارد. رسیدگی به کار‌های کودک دلبندتان را میتوانید به خانه دارهای پلاک بسپارید تا شما در منزل، بتوانید وقتتان را برای استراحت، مطالعه و انجام کارهای خود بگذارید و بعد با انرژی بیشتر در کنار فرزندانتان باشید.

 

با مراجعه به سایت و اپلیکیشن پلاک، همه امور بالا را به صورت یکجا در دو پکیج 4 و 8 ساعته میتوانید داشته باشید.

پاسخگویی به تمام نیازهای مشتریان در سریعترین زمان با قیمت‌های مقرون به صرفه از اهداف همیشگی پلاک است.

امیدواریم این بار هم بتوانیم رضایت شما همراهان خوب پلاک را به دست آوریم. با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در جهت افزایش کیفیت خدمات ما را یاری کنید.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.