همه چیز درباره باربری آنلاین و اسباب‌کشی

استفاده از خدمات به صورت آنلاین یکی از آن دستاوردهایی است که اینترنت برای انسان‌های پرمشغله امروزی به ارمغان آورده است.

با توجه به گسترش تکنولوژی بهترین کار این است که از اینترنت و تکنولوژی برای پیشبرد زندگی روزمره استفاده شود.

شما به راحتی می‌توانید وارد سایت خدمات حمل لوازم آنلاین شوید و تمام اطلاعات را در آن جا مطالعه کنید. هزینه حمل و نقل را برای خود محاسبه کنید و سپس سفارشتان را ثبت کنید.

با استفاده از خدمات اتوبار آنلاین، بسیاری از دردسرهای اسباب‌کشی کردن را از روی دوش خود برمی‌دارید و با خیال راحت می‌توانید این فرایند سخت و طاقت‌فرسا را انجام دهید.

رایج‌ترین مشکلات مربوط به اسباب‌کشی

اسباب‌کشی ‌کردن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است. این کار می‌تواند بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده باشد. کافی است برخی از فوت‌وفن‌های آن را بدانید. بسیاری از افراد هنگام حمل و جابه‌جایی لوازم، ضررهای زیادی متحمل می‌شوند.

اکثر لوازم، شکستنی هستند و برخی از آن‌ها ممکن است در هنگام جابه‌جایی ضربه بخورند و بشکنند. امکان ندارد در جابه‌جایی روی لوازم خط نیافتد و برخی از آن‌ها دچار فرورفتگی و ترک نشوند.

به همین دلیل، این کار می‌تواند بسیار سخت باشد. در ادامه به رایج‌ترین مشکلات مربوط به اسباب‌کشی می‌پردازیم.

آماده نکردن محل جدید

یکی از اشتباهات رایج در زمان جابه‌جایی، آماده نکردن محل جدید است. قبل از ورود به محل جدید آن را نظافت کنید. اگر نیاز به سم‌پاشی و ضدعفونی کردن بود، از قبل این کارها را انجام دهید.

یکی از خدمات اسباب کشی شرکت پلاک، نظافت منزل است. کارکنان ما با دقت تمامی نقاط منزل را از آلودگی‌ها پاک می‌کنند و از این نظر می‌توانید روی ما حساب کنید.

در نظر نگرفتن بودجه لازم برای استفاده از حمل اثاثیه

حمل و جابه‌جایی لوازم در هنگام اسباب‌کشی هزینه‌بر است. این هزینه بر اساس نوع ماشین (کامیون یا نیسان) و محل جابه‌جایی تفاوت دارد.

در اتوبار آنلاین پلاک هر دو نوع ماشین برای ارائه خدمات آماده هستند. علاوه بر این، امکان محاسبه هزینه‌ها هم وجود دارد و می‌توانید قبل از سفارش خدمات، هزینه را برآورد کنید.

توجه نکردن به زمان مناسب اسباب‌کشی

در برخی از زمان‌های سال اسباب‌کشی زیادی انجام می‌شود و سر همه شلوغ است. بهتر است تا حد ممکن در این زمان‌ها جابه‌جایی نداشته باشید.

اگر مجبور به اسباب‌کشی شدید، زمانی لوازم را ببرید که ماشین حمل اثاثیه، در ترافیک نماند و هزینه‌های شما افزایش نیابد.

کمک گرفتن از شرکت باربری و اتوبار آنلاین غیرمتخصص

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که بسیاری از افراد مرتکب می‌شوند، استفاده از خدمات اسباب کشی نامطمئن و با کارکنانی نابلد است.

بهتر است ابتدا در مورد شرکت باربری تحقیق کنید. به سایت آن‌ها سر بزنید و اگر در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، صفحات آنان را مشاهده کنید.

شرکت پلاک هم مجهز به سایت و صفحات اجتماعی است. شما می‌توانید وارد آن‌ها شوید و علاوه بر شناخت خدمات، نظرات دیگران را هم بخوانید.

همچنین می‌توانید قیمت‌ها را راحت مقایسه کنید. بنابراین، بهتر است با دیدن اولین آگهی با شرکت‌ها تماس نگیرید و بیشتر تحقیق کنید.

در این روزها که خرید لوازم هم بسیار دشوار شده و قیمت‌ها سر به فلک کشیده است، انجام این کار حساس‌تر هم شده است. شاید بهتر باشد انجام اسباب‌کشی را به دست متخصص آن بسپارید.

بیمه باربری لوازم

بهتر است قبل از این که به شرکتی سفارش دهید، ابتدا مطمئن شوید که لوازم و اثاثیه شما را بیمه می‌کنند. افرادی که لوازم گران‌قیمتی دارند، بیشتر باید به این مسئله توجه کنید. این اطلاعات در سایت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین وجود دارد.

بررسی درست کار کردن سیستم آبی، برقی و… محل جدید

چند روز قبل از جابه‌جایی سیستم آب، برق و گاز محل جدید را بررسی کنید تا به محض رسیدن به آن مکان، با بی‌آبی و… مواجه نشوید.

برنامه‌ریزی برای بسته‌بندی

هیچ وقت بسته‌بندی لوازم را برای روزهای آخر نگذارید؛ زیرا هم خسته می‌شوید و هم وقت کم می‌آورید. بسته‌بندی لوازم نیاز به تفکر زیادی دارد و انجام این کار انرژی زیادی می‌طلبد.

لوازم غیر ضروری را زودتر بسته‌بندی کنید. لباس‌های اضافی، لوازم تزیینی، ظروف پذیرایی، دستگاه پخش ویدئو، کنسول بازی و کتاب‌ها می‌توانند از جمله لوازم غیر ضروری باشند. همیشه لوازم را دسته‌بندی کنید.

به عنوان مثال، شکستنی‌های چینی را در یک جعبه قرار دهید. لوازم شیشه‌ای را در جعبه دیگر بگذارید. برای کتاب‌ها جعبه دیگر در نظر بگیرید.

به این ترتیب وقتی به مقصد برسید دچار مشکل و سردرگم نخواهید شد. علاوه بر این، حتما محتویات جعبه را روی آن بنویسید.

دانستن محتویات به شما کمک می‌کند تا هم حواستان را بهتر جمع کنید و هم در زمان باز کردن جعبه‌ها گیج نشوید.

علاوه بر این، بهتر است لوازم سنگین‌تر را در جعبه‌های کوچک و وسایل سبک‌تر را در جعبه‌های بزرگ قرار دهید.

نکته دیگری که باید به آن در این زمینه توجه کنید، پر کردن قسمت‌های خالی جعبه شکستنی‌ها است. اگر می‌خواهید لوازم شما نشکند، بهتر است آن‌ها را با کاغذ، فوم، پلاستیک‌های حبابدار، یونولیت، بپوشانید.

فهرست لوازم و اثاثیه

قبل از اسباب‌کشی فهرستی از لوازم خود تهیه کنید. نام جعبه‌ها را یادداشت کنید. این کار موجب می‌شود دیدی باز نسبت به لوازم خود داشته باشید.

وقتی به مقصد رسیدید، همه لوازم را بررسی کنید. هر کدام را که دیدید، در کاغذ علامت بزنید. این گونه مطمئن می‌شوید که همه چیز را آورده‌اید و چیزی را جا نگذاشته‌اید.

لباس مناسب بپوشید

برای روز اسباب‌کشی لباسی راحت با کفش‌هایی مناسب بپوشید. سعی کنید لباسی بپوشید که نگران کثیف یا پاره شدن آن نباشید.

آیا در ایام کرونایی از خدمات اسباب کشی استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد نگران اسباب‌کشی در دوران پندمیک کرونا هستند. درست است که این روند به تنهایی استرس‌زا است و در این ایام می‌تواند کمی هم ترسناک باشد. با این حال، زندگی همین است و باید به فکر چاره بود.

ممکن است فکر کنید نباید در این دوران از خدمات حمل بار یا اتوبار آنلاین استفاده کنید؛ اما با رعایت نکات بهداشتی این روند استرس‌زا را پشت سر خواهید گذاشت.

در ابتدا محل جدید را ضدعفونی کنید. در صورت نو و تازه‌ساز بودن محل هم این کار را انجام دهید. ضدعفونی کردن را چند روز قبل از رفتن به ملک جدید انجام دهید.

بهتر است پس از ورود به محل و جابه‌جایی لوازم، مجددا محل مورد نظر را با لوازم تخصصی ضدعفونی کنید.

در ضمن از تیم باربری کمک بگیرید که آشنا به نکات بهداشتی باشند و پروتکل‌ها را رعایت کنند. همگی ماسک و دستکش بپوشید و الکل و مواد ضدعفونی‌کننده به همراه داشته باشید.

برای اسباب‌کشی در این روزها زمان بیشتری بگذارید و تمام کارها را به دقیقه آخر محول نکنید. در این صورت با ذهنی آرام می‌توانید کارها را انجام دهید و همه چیز را ضدعفونی کنید.

مزایای استفاده از باربری آنلاین پلاک

همان طور که گفتیم اسباب‌کشی کردن می‌تواند فرایندی طاقت‌فرسا باشد و تمام انرژی و وقت شما را بگیرد. شرکت «پلاک» می‌تواند تمام این مشغله‌ها را از ذهن شما دور کند.

یکی از خدمات مهم ما بسته‌بندی اثاثیه توسط کارگرانی است که به این کار مسلط هستند و می‌دانند هر کدام از انواع لوازم را چگونه بسته‌بندی کنند. این گونه خیال شما هم از خراب نشدن و ضرب ندیدن لوازم راحت خواهد بود.

برخلاف تصور، این کار نیاز به تخصص دارد و آن قدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست. اگر تا کنون اسباب‌کشی کرده باشید، به خوبی می‌دانید که بسته‌بندی لوازم انرژی زیادی از شما می‌گیرد. در عین حال، باید زمان زیادی صرف آن کنید و مدام فکر کنید چه چیزهایی را با هم در جعبه‌ها قرار دهید.

برخی از لوازم نیاز به بسته‌بندی خاصی دارند. کارکنان شرکت پلاک به تمامی این مراحل مسلط هستند و به شما تضمین می‌کنیم که لوازمتان به بهترین نحو ممکن توسط خدمات اتوبار آنلاین ما بسته‌بندی خواهند شد.

همه لوازم جعبه ندارند و بسیاری از جعبه‌ها وقتی در انبار قرار می‌گیرند، می‌پوسند و به تدریج کهنه می‌شوند. علاوه بر این، گذر زمان موجب می‌شود جعبه لوازم، دیگر استحکام کافی برای نگهداری از آن‌ها را نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت خدمات اسباب کشی پلاک ارائه لوازم بسته‌بندی است. دیگر نیازی نیست نگران پیدا کردن جعبه و جعبه مناسب برای لوازم خود باشید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از خدمات پلاک این است که شما می‌توانید ضدعفونی کردن محل را هم سفارش دهید.

کافی است وارد بخش «ضدعفونی منزل، محل کار و خودرو» بروید. سپس از بین سرویس‌های «ضدعفونی با محلول اتانول»، «ضدعفونی‌کننده با محلول وین اکساید» و «ضدعفونی خودرو» یکی را انتخاب کنید.

پس از آن آدرس، زمان و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت، سفارش خود را تکمیل کنید.

اطلاعات تکمیلی هر کدام از خدمات، پس انتخاب سرویس در کادر سمت چپ نمایش داده می‌شود. به سادگی با استفاده از این بخش می‌توانید هزینه را تخمین بزنید.

چگونه از خدمات باربری پلاک استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات اسباب کشی پلاک ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید. در مرحله بعد، منوی «همه خدمات» را از بالای سایت انتخاب کنید. سپس روی گزینه «اتوبار» کلیک کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق بخش «سرویس‌های محبوب» که در صفحه اول قرار دارد هم وارد این صفحه شوید.

در این بخش می‌توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. خدمات ما شامل کامیون، وانت و کارگر حمل بار می‌شود.

با انتخاب هر گزینه، می‌توانید اطلاعات تکمیلی و نکات مهم را در کادر سمت چپ صفحه بخوانید.

پس از انتخاب نوع سرویس، گزینه «مرحله بعدی» را انتخاب کنید و آدرس خود را روی نقشه پیدا کنید. پس از آن گزینه مرحله بعد را بزنید.

در این بخش باید زمان و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت، سفارش خود را تکمیل می‌کنید.

نکته: شما می‌توانید اطلاعات لازم را قبل از ثبت‌نام در سایت مطالعه کنید.

در این مقاله به بررسی جنبه‌های مختلف اسباب‌کشی پرداختیم. راهکارهایی برای انجام این فرایند سخت به شما پیشنهاد دادیم.

در نهایت، می‌توان نتیجه گرفت برای انجام سریع و راحت این کار بهتر است از خدمات باربری آنلاین استفاده شود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.