کارواش آنلاین چطور کار می کند؟

کارواش آنلاین خدمت جدیدی است که این روزها اسم آن را زیاد می‌شنویم در واقع این سرویس به ما کمک میکند تا در وقت و هزینه خود به طرز چشمگیری صرفه جویی کنیم.کارواش آنلاین روش های جدیدی را برای شستشوی خودروی شما ارائه می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید؛ کارواش نانو چیست؟

 

کارواش آنلاین چطور کار می کند؟

 

کارواش آنلاین چطور کار می کند؟

 

از مزیتهایی که برای کارواش آنلاین عنوان شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • عدم ایجاد ترافیک
  • عدم آلودگی هوا
  • عدم اتلاف وقت
  • عدم هدر رفت سوخت
  • و….

می‌شود به این ترتیب است که شما حتما باید با این سرویس جدید و خوب که در ایران در حال اجراست آشنا شوید تا بتوانید از مزایای گفته شده استفاده کنید.

 

شرایط فعلی کارواش های سطح شهر

 

کارواش آنلاین شرایطی کاملا متمایز از کارواش های سطح شهر دارد چرا که کارواش های سطح شهر از مواد شوینده غیر استاندارد و بی کیفیت استفاده می‌کنند و علاوه بر آن مقدار آب زیادی را نیز هدر میدهند.

 

بیشتر بخوانید:تفاوت کارواش اتوماتیک با عادی در چیست؟

چرا باید از کارواش آنلاین استفاده کنید

  • کیفیت بهتر
  • کاهش ریسک و مصرف سوخت
  • حفاظت از محیط زیست
  • برنامه ریزی زمانی
  • عدم توقف در محیط کارواش
  • عدم پرداخت انعام

 

کیفیت بهتر کارواش آنلاین از این جهت است که این کارواش ها از مواد شوینده با کیفیت در کنار تکنولوژی های روزدنیا استفاده میکنند.شما میتوانید با استفاده از کارواش آنلاین دیگر خود را معطل نکنید و در محیط نامناسب کارواش توقف نکنید شما براحتی در منزل یا محل کار خود میتوانید به کارهای خود بپردازید تا متصدیان این کارواش ها خودروی شما را شستشو دهند.با کارواش آنلاین همچنین میتوانید در کاهش مصرف سوخت و ریسک تصادف خودرویتان کوشا باشید چرا که نیازی نیست تا به محل کارواش بروید تا هم سوختتان مصرف شود و هم خیابان‌ها را شلوغ‌تر کنید!.با سرویس کارواش آنلاین شما دیگر به پرسنل انعامی پرداخت نمی‌کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که به نظافت و پاکیزگی خیلی اهمیت می‌دهید می‌توانید با یک برنامه ریزی زمانی منظم کاری کنید تا زمانی که از خودروی خود استفاده نمی‌کنید متصدیان کارواش آنلاین خودروی شما را شستشو دهند و همچنین اگر از جمله افرادی هستید که به حفظ طبیعت و محیط زیست اهمیت زیادی می‌دهید می‌توانید با استفاده از سرویس کارواش آنلاین به کاهش مصرف سرانه آب کمکی کرده باشید.

 

بیشتر بخوانید:لیست موارد آسیب کارواش به رنگ بدنه خودرو

نحوه عملکرد کارواش آنلاین

 

  1. دریافت اپلیکیشن و یا استفاده از سایت
  2. عضویت
  3. انتخاب محلی که خودرو در آن قرار دارد
  4. تعیین زمان شستشو
  5. انتخاب مدل خودرو و نوع سرویسی که میخواهید
  6. انتخاب یکی از روش های پرداخت

 

1_دریافت اپلیکیشن و یا استفاده از سایت: درابتدا برنامه کارواش آنلاین مدنظر خودتان را دانلود کرده و یا وارد سایت آن شرکت شوید.

2_عضویت: پس از مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن شما باید فرمی را که شامل اطلاعات فردی شما است را پر کنید تا جزء اعضای آن شرکت کارواش آنلاین شوید.

3_انتخاب محل خودرو: محلی که خودرو در آن قرار دارد را باید تعیین کنید متصدیان کارواش خودشان را به خودروی شما می‌رسانند.

4_تعیین زمان شستشو: شما با در نظر گرفتن زمان بندی روزانه خود یک زمان را برای شستشوی خودروی خود تعیین می‌کنید.

5_انتخاب مدل خودرو و نوع سرویسی که می‌خواهید: همانطور که می‌دانید کارواش ها سرویس های مختلف شستشو را ارائه می‌دهند که از جمله آنها صفرشویی،روشویی،موتورشویی و… است و شما در این مرحله باید مدل خودرو و نوع سرویسی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

6_انتخاب روش پرداخت: در نهایت نیز شما می‌توانید براحتی یکی از روش های پرداخت را انتخاب کرده و پرداخت خود را انجام دهید و منتظر متصدیان کارواش باشید.

 

امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و از این پس بیشتر از کارواش های آنلاین استفاده کنید چرا که این کارواش ها از هر نظر برای شما به صرفه تر خواهند بود.

 

 

1 Comment
  1. برتر ياب says

    خیلی عالی بود

Leave A Reply

Your email address will not be published.