کارواش نانو یک روش نوین در شستشوی اتومبیل

کارواش نانو یک روش بسیار عالی برای کاهش مصرف آب است. با افزایش تعداد خودروها در شهرهای بزرگ مانند تهران مصرف آب برای شستشوی آن‌ها بسیار افزایش یافته که باید برای کم کردن آن چاره‌ای اندیشید.

روش گفته شده یک راه نوین است که به وسیله اسپری نانو و یک دستمال می‌توان اتومبیل مورد نظر را شست.

به این ترتیب دیگر نیازی به آب نیست و در هر نقطه‌ای که بخواهید می‌توانید اقدام به شستن ماشین کنید.

این روش می‌تواند کار کارواش در محل را بسیار ساده و راحت کند.

به همین دلیل هم اکثر صاحبان خودرو می‌توانند به سادگی کار شستشوی اتومبیل خود را انجام دهند و نیازی به بردن اتومبیل به کارواش نداشته باشند.

اما موضوعی که وجود دارد، زمانی است که مالک خودرو باید برای شستن اتومبیل خود بگذارد. کارواش ماشین سیار می‌تواند به خوبی همه خدمات مربوط به کارواش را برای شما در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

خودروی شما در هر نقطه‌ای که قرار دارد می‌تواند توسط کارواش و در محل مورد نظر شما شسته شود، به این ترتیب می‌توانید از وقت‌های مرده‌ای که خودروی شما در پارکینگ است به بهترین شکل استفاده کنید.

البته فقط این موارد نیست که باعث شده صاحبان خودرو برای استفاده از روش‌های شستشوی نانو در محل استفاده کنند. مزایای دیگری مانند قدرت پاک کنندگی بالای این روش هم از مزایای مهم آن است.

در کنار همه مزایای گفته شده نیاز نداشتن به برق و نبود پسماند می‌تواند کار شستن اتومبیل را به مراتب راحت‌تر کند. به همه این‌ها عدم آسیب رسانی به بدنه خودرو را هم اضافه کنید تا مزایای این کارواش تکمیل شود.

کارواش ماشین سیار یک روش مناسب برای صرفه جویی

گفتن کلمه صرفه جویی در تیتر بالا در همه بخش‌ها صدق می‌کند. با استفاده از خدمات کارواش در محل می‌توانید در زمان، هزینه و … صرفه جویی کنید و از فرصت‌های خود به بهترین شکل استفاده کنید.

کافی است کار شستشوی اتومبیل خود را به دست کارکنان کارواشی که در آن سفارش خود  را ثبت کرده‌اید بسپارید تا آن‌ها به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و به بهترین شکل ممکن از روش‌های نانو اقدام به تمیز کردن اتومبیل شما کنند.

حال دسترسی به این امکان به ساده‌ترین روش ممکن یعنی مانند خیلی از خدمات دیگر به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و شما کافی است با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن شرکت ارائه کننده خدمات شستشوی اتومبیل در محل، درخواست خود را به ثبت برسانید.

شرکتی که در آن درخواست خود را ثبت کرده‌اید در زمان و مکان مورد نظری که شما تعیین کرده‌اید حاضر خواهد شد.

این نوع خدمات را می‌توانید در نقاط مختلف تهران درخواست دهید و از آن استفاده کنید.

با توجه به مزایایی که برای این نوع کارواش گفته شد می‌توان استفاده از این روش را بسیار مقرون به صرفه دانست؛ به گونه‌ای که استفاده از آن ارزش بالاتری نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید دارد.

این روش که در آن کاربران درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می‌کنند و بعد عوامل مربوطه برای شستشوی اتومبیل به روش نانو در محل حضور پیدا می‌کنند چندین سال است در کشورهای دیگر انجام رایج شده و مورد استقبال کاربران هم قرار گرفته است.

روش های شستشوی ماشین

برای شستشوی ماشین روش‌های مختلفی وجود دارد و شما بر اساس نیازی که دارید می‌توانید یک روش را انتخاب کنید. این موضوع دست شما را برای انتخاب گزینه مناسب باز می‌گذارد.

·         شستشو اتومبیل توسط خودتان صورت گیرد که نیاز به سطل، آب، مواد شوینده و … دارد.

·         رفتن به کارواش و استفاده کردن از خدمات کارواش.

·         شستشوی نانو که نیازی به آب و سطل ندارد؛ فقط کافی است اسپری نانو و دستمال مناسب برای این کار تهیه کنید.

·         ثبت سفارش و استفاده از خدمات کارواش در محل

ساده ترین روش شستن ماشین

خیلی از افرادی که ماشین دارند تا به حال بارها اقدام به شستن ماشین خود کرده‌اند و می‌دانند ساده‌ترین روش برای شستن اتومبیل تهیه دو سطل آب و اضافه کردن مواد شوینده به آن است.

در ادامه باید با یک دستمال یا اسفنج به خوبی خودروی خود را کف مالی کنید و کثیفی‌های روی آن را تمیز کنید؛ در ادامه هم کافی است با مقدار کمی آب کف‌ها را آب‌کش کنید و در نهایت با دستمال ماشین را خشک کنید.

برای تمیز کردن لاستیک‌های اتومبیل هم می‌توانید از مواد شوینده مخصوص آن‌ها استفاده کنید، به این شکل هم درخشندگی خود را دارند و هم دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند.

راحت ترین روش شستشوی اتومبیل

در صورتی که به دنبال راحتی هستید فقط کافی است که با اتومبیل خود به یک کارواش مراجعه کنید تا مسئولین آن‌جا به بهترین شکل و روشی که شما می‌خواهید اتومبیل شما را شستشو دهند.

به این ترتیب دیگر نیازی نیست دست به کار شوید و وقت خود را برای شستن ماشین بگذارید. همچنین برای شستن ماشین توسط خودتان باید جای مناسب داشته باشید اما در صورتی که کارواش بروید به چنین چیزی نیاز نیست.

مناسب ترین روش شستشو دادن اتومبیل

شاید انتخاب روشی که به طور کلی بتواند نظر همه را به خود جلب کند کمی سخت باشد، اما با توجه به شرایطی که در جامعه ما حاکم است و با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودرو می‌توان برای این موضوع به یک جمع بندی رسید.

 کارواش نانو یکی از بهترین راه‌های تمیز کردن اتومبیل است، دلیل این موضوع هم مزایایی است که در قبل برای آن توضیح دادیم. این روش بسیار برای محیط زیست مناسب است و محیط اطراف اتومبیل را آلوده نمی‌کند.

اما سهولت استفاده از این روش در کنار ایمنی بالای آن که باعث می‌شود هیچ گونه آسیبی به بدنه اتومبیل نرسد به همین دلیل این روش در گروه مناسب‌ترین روش شستن ماشین قرار می‌گیرد.

روشی ایده آل برای شستن ماشین

اما برای این‌که یک روش ایده‌ال را برای تمیز کردن ماشین معرفی کنیم باید همه جوانب را به خوبی در نظر بگیریم. به این شکل می‌توانیم راهی را در اختیار صاحبان خودرو قرار دهیم تا بتوانند از آن به بهترین شکل استفاده کنند.

انتخاب کارواش در محل را می‌توان به عنوان یک روش ایده‌آل در شستن ماشین‌ها دانست، به خصوص این‌که برای این کار از روش نوینی مانند کارواش نانو استفاده می‌شود و شما می‌توانید از ایمن و تمیز بودن روش مطمئن باشید.

تصور کنید یک روز کاری ماشین شما در پارکینگ پارک است و شما در حال انجام کارهای روزانه خود در منزل یا محیط کار هستید. در این زمان می‌توانید تمیز کردن خودوری خود را به شرکت‌های ارائه دهنده این نوع خدمات بسپارید.

پس از انجام کارهای خود می‌بینید که همه چیز به همان شکلی که خواستید پیش رفته است و شما هیچ وقت و کار اضافه‌ای را برای انجام نظافت ماشین خود انجام نداده‌اید.

به این شکل می‌توان گفت که شستن ماشین در محل ایده‌آل‌ترین راه تمیز کردن ماشین است که هزینه‌های آن هم بسیار مناسب است.

نحوه استفاده از کارواش نانو

اگر تصمیم دارید تا از این روش در منزل خود استفاده کنید یا این ‌که بدانید کارواش‌ها به چه شکلی از این روش برای شستشوی اتومبیل‌ها استفاده می‌کنند، به خواندن مقاله ادامه دهید.

۱. تهیه وسایل مورد نیاز

·      خرید اسپری نانو که می‌توانید آن را از فروشگاه‌هایی که لوازم جانبی و لوکس اتومبیل را می‌فروشند تهیه کنید.

·      تهیه یک حوله یا دستمال تمیز برای پاک کردن سطح اتومبیل.

۲. اسپری کردن

در این مرحله باید اسپری نانو خریداری شده را بر روی سطح خودور اسپری کنید، این عمل شما باعث می‌شود تا کثیفی‌های روی خودرو از آن جدا شود و یک لایه نازک از این ماده زیر ذرات آلوده مانند گرد و غبار شکل گیرد.

۳. کشیدن حوله اول

در این مرحله شما باید یک بار حوله را به همه سطوح اسپری شده خودرو بکشید تا همه آلودگی‌ها را به خود جذب کند و سطح اتومبیل برای ادامه کار آماده شود.

۴. کشیدن حوله دوم

این بخش باید بلافاصله بعد از حوله اول شکل گیرد. دلیل آن هم یک دست شدن سطح اتومبیل است. این حوله باعث می‌شود که لایه روی سطح خودرو بسیار براق شود. در نهایت هم مشاهده می‌کنید سطح ماشین واکس شده است.

 ۵. نکته مهم

برخی از افراد می‌پرسند که قبل از شستشوی نانو نیاز به شستن سطح اتومبیل هست یا نه؟ پاسخ سوال بسیار ساده است خیر! نام دیگر این نوع کارواش بدون آب است به همین دلیل هم نیازی به شستن آن نیست.

کارواش ماشین سیار چه کاری انجام می دهد؟

همیشه صاحبان خودرو برای شستشوی اتومبیل خود راهی کارواش می‌شوند اما کارواش‌های نوین به سبک دیگری عمل می‌کنند. کارواش ماشین سیار توانایی این را دارند که کارواش را به سمت شما بیاورند.

اگر تا به حال از این نوع خدمات کارواش‌ها استفاده نکردید جای نگرانی ندارد، تنها با تماس تلفنی یا انواع روش‌های آنلاین می‌توانید کارواش را فراخوانی کنید و هیچ‌گونه نگرانی از بابت آسیب دیدن خودرو نداشته باشید.

هزینه کارواش نانو

هزینه‌های کارواش بستگی به عوامل مختلفی دارد. این موضوع باعث می‌شود تا صاحبان ماشین ناگزیر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شوند تا در هنگام پرداخت هزینه‌ها دچار سوءتفاهم نشوند.

۱. قیمت اسپری کارواش نانو

اسپری نانو در قیمت‌های متنوعی در بازار موجود است به همین دلیل هم دست خریدار در این بخش باز است. با تغییر قیمت اسپری‌های نانو هزینه‌های شما برای شستشوی نانو هم تغییر می‌کند.

۲. نوع شستشو

از دیگر مواردی که در تعیین قیمت نهایی اهمیت دارد نوع خدماتی است که به شما ارائه می‌شود. در صورتی که شما شستشوی کامل خودرو یا فقط شستشوی روی آن را می‌خواهید، هزینه‌ها متفاوت است.

علاوه بر میزان کاری که تو شویی می‌برد مقدار مواد مصرف شده برای شستشوی اتومبیل هم در تعیین قیمت کارواشی که در محل سفارش داده‌اید تاثیرگذار است.

استفاده از خدمات کارواش خودرو در پلاک شما

خیلی از افراد عادت دارند تا همیشه ماشین خود را تمیز و براق نگه دارند که چاره آن استفاده از کارواش نانو  است.

اما این موضوع نیاز به رسیدگی دائم و نظافت خودرو دارد. امری که شاید با توجه به زندگی امروزی کمی سخت به نظر برسد.

راهی برای این کمبود وقت وجود دارد و شما می‌توانید به سادگی به سایت کارواش‌های آنلاین مراجعه کنید و با ثبت سفارش خود از خدمات کارواش در محل آن‌ها استفاده کنید.

شرکت‌های ارائه کننده خدمات کارواش ماشین سیار همه بخش‌های خودرو مانند سطح بیرونی، بخش‌های داخلی، چرخ‌ها و سایر نقاط اتومبیل را برای شما شستشو می‌دهند.

پلاک یکی از کارواش‌هایی است که می‌تواند همه این خدمات را به شما ارائه دهد و خیال شما را از بابت تمیز شدن اتومبیل خود راحت کند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.