۴ مرحله اصلی صفر شویی خودرو با بخار

به تمام فرآیندهایی که جهت تمیزی درون و بیرون اتومبیل انجام داده می‌شود صفر شویی می گویند. در صفر شویی اتومبیل را باید کاملا تمیز کرد به طوری که هیچ نوع کثیفی بر روی اتومبیل باقی نماند. برای این کار ابتدا یک بار اتومبیل را تمیز کرده سپس درون آن را کاملا از هر آلودگی پاک می کنند. در ادامه ۴ مرحله اصلی صفر شویی خودرو با بخار را معرفی خواهیم کرد با پلاک همراه باشید.

 

 

نکات صفرشویی با بخار

 

۴ مرحله اصلی صفر شویی خودرو با بخار

 

۴ مرحله اصلی صفر شویی خودرو با بخار

 

در شستن اتومبیل به صورت صفر شویی درون آن کاملا تمیز می‌شود و در صورت وجود مشکلی آن را رفع می‌کنند به صورتی که اتومبیل به شکل یک اتومبیل جدید به چشم می آید. مواد شوینده ای که برای صفر شویی به کار می رود فقط مخصوص صفر شویی تهیه شده که به دو صورت نانو و غیر نانو می‌باشد. زمانی که اتومبیل خود را به کارواش می برید حتما از مواد شوینده ای که برای شستن اتومبیل به کار می‌برند مطمئن گردید چرا که در صورت استفاده از مواد شوینده نامرغوب یا موادی که برای صفر شویی مناسب نیست اتومبیل شما دچار مشکل می گردد.

 

صفر شویی با بخار

برای شستن درون ماشین یا همان توشویی راه های متفاوتی وجود دارد ولی به خاطر آنکه تمام قسمت های اتومبیل و بخش هایی از آن که به راحتی قابل تمیز شدن نیستند و از دسترس ما خارج می باشند پاک شوند از یک نوع شستن اتومبیل در کارواش استفاده می شود که به صفر شویی با بخار شناخته شده است. این نوع کارواش بهترین انتخاب بوده و خیلی طرفدار دارد. هزینه این سرویس از دیگر سرویس ها بیشتر می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم ۴ مرحله اصلی صفر شویی خودرو با بخار را برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

 

شستن صندلی های اتومبیل

اکثر صندلی های اتومبیل از دو بخش روکش و بدنه ساخته شده است که به راحتی می توان آن ها را شست چون روکش ها راحت جدا شده و قابل شستشو هستند. ولی اگر صندلی اتومبیل روکش نداشته باشد بهترین راه حل برای تمیز کردن صندلی اتومبیل بخار می‌باشد. پس از اینکه صندلی ها را با بخار شستید و تمیز کردید بعد از مدت زمان کوتاهی خشک می‌شوند به خصوص اگر شستن اتومبیل با بخار خشک صورت گرفته باشد چرا که رطوبت کمی به صندلی می‌دهد. در صورتی که جنس روکش صندلی چرم، پارچه و یا الیاف دیگری باشد ابتدا بوسیله جارو برقی اگر آشغال یا گرد و خاکی روی روکش است را جمع کرده سپس آن ها را با بخارشو تمیز کنید.

 

شستن کف اتومبیل

به طور معمول کف اتومبیل از دو بخش پلاستیکی و موکت ساخته شده است. می توان کف پوش پلاستیکی را به تنهایی و در بیرون از اتومبیل شست ولی برای تمیز کردن کف پوش موتور اتومبیل از دستگاه بخارشویی کمک گرفت. بخار با رسوخ کردن در پرزهای موکت باعث تمیز شدن آن می‌شود.

شستن سقف اتومبیل

سقف اتومبیل را می توان محل جمع شدن خیلی از جرم ها، کثیفی ها و همچنین دود سیگار دانست که باعث تیره شدن آن می‌شوند و می‌توان به راحتی با بخارشویی تمیز نمود. بخار شو به صورت نانومتری سقف اتومبیل را تمیز می‌کند و سبب می شود که سقف دیرتر کثیف شده و سیاه شود.

شستن داشبورد اتومبیل

منافذ نفوذ ناپذیر که در بخش جلویی اتومبیل وجود دارند عبارتند از: دریچه اتومبیل، جا لیوانی، گوشه های نمایشگر که با بخار شو تمیز می گردند و به دلیل این‌که بخار شو مانند گاز می‌باشد به آسانی وارد این بخش ها شده و آنها را نظافت می کند. برای شستن و تمیز کردن قسمت های الکتریکی بخارشویی بهترین انتخاب می‌باشد چرا که امکان دارد با آب یا مواد شوینده قطعات اتومبیل دچار صدمه شوند.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.