معرفی سرویس آزمایش آنلاین پلاک

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هنوز اپلیکیشن پلاک را نصب نکرده اند، پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر اپلیکیشن کاربردی پلاک را به لیست اپ های گوشی هوشمند خود اضافه کنید چرا که خدمات این مجموعه پویا رو به روز در حال افزایش هست و با استفاده از خدماتی که در پلاک به کاربران ارائه می شود می توانید بدون خارج شدن از منزل، بسیاری از نیازهای ضروری خود از جمله انجام بی دردسر آزمایشهای پزشکی را مرتفع نمایید؛ چطور؟ در ادامه به معرفی سرویس آزمایش آنلاین پلاک خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 

معرفی سرویس آزمایش آنلاین پلاک

 

معرفی سرویس آزمایش آنلاین پلاک

 

آن دسته از کاربرانی که تاکنون با پلاک همراه بوده اند، حتماً با خدماتی همچون نظافت منزل، کارواش سیار، تعمیرات و خدمات ساختمانی، تعمیرات و خدمات فنی، تعویض و تعمیر خودرو و … که تنها بخشی از خدمات سیار مجموعه پلاک هستند، آشنایی دارند اما خبر خوش پلاک برای کاربران این است که سرویس آزمایشگاه آنلاین نیز به لیست خدمات این مجموعه اضافه شده و افراد با استفاده از این سرویس جدید و استثنایی می توانند بدون خروج از منزل یا محل کار به سادگی انواع و اقسام آزمایشهای پزشکی را زیر نظر متخصصان حاذق در بیش از 100 مرکز طرف قرارداد، انجام دهند.

 

نحوه کار آزمایش آنلاین

 

روال کاری سرویس آزمایش آنلاین بسیار ساده است که در ادامه به آن می پردازیم.
در ابتدا کافیست وارد اپلیکیشن پلاک شده و از بخش سرویس ها به قسمت آزمایش آنلاین بروید. با ورود به این بخش شما به سادگی می توانید کارشناس مورد نظر خود را انتخاب کنید و تاریخ و زمان دلخواه خود را برای حضور او در محل و نمونه گیری اعلام کنید؛ بعد از نمونه گیری این نمونه به آزمایشگاهی که شما قبلاً در اپلیکیشن انتخاب کردید برده میشه و لینک جواب آزمایش نیز برای شما ارسال خواهد شد و به همین راحتی نیاز به طی مسافتهای طولانی و تجربه ترافیک و نوبت گرفتن و بسیاری از مشکلات یک آزمایش ساده را حذف خواهید کرد.

 

طرف قرارداد با همه بیمه ها

 

نکته جالب وقتی است که بدانید برای تمام این خدمات، ملزم به پرداخت هیچ هزینه اضافه ای نیستید و همان مبلغی را پرداخت خواهید کرد که در مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها پرداخت می کنید چرا که در سرویس آزمایش آنلاین پلاک با بیش از 100 مرکز معتبر آزمایشگاهی قرارداد منعقد شده و طرف قرارداد با تمامی بیمه ها نیز می باشد به طوری که حتی اگر فردی قصد استفاده از بیمه تکمیلی را نیز داشته باشد این امکان برای او مهیاست و کافیست با اپراتوری که با او تماس می گیرد، این مورد را در میان بگذارد.

 

انتخاب کارشناس بر اساس تخصص

 

شما می توانید در هنگام انتخاب کارشناس مربوطه، عکس و لیست مهارتها و تخصص او را مشاهده نمایید؛ کارشناس انتخابی شما چه به صورت تلفنی و چه در مراجعه حضوری، تمام مواردی که برای اجرای درست شرایط آزمایش باید رعایت کنید را به شما گوشزد خواهد کرد.

 

ساعت کاری سرویس آزمایش آنلاین

 

با سرویس آزمایش آنلاین پلاک شما در واقع یک آزمایشگاه همیشه باز رو به همراه خود خواهید داشت چرا که این سرویس از ساعت 8 صبح تا 12 شب فعال است و قیمتهای آن نیز طبق تعرفه های وزارت بهداشت لحاظ می شود.

بنابراین از این پس به راحتی می‌توانید در سریعترین زمان ممکن یک آزمایش پزشکی را از طریق سرویس آزمایش آنلاین پلاک انجام دهید. شرکت پلاک سادگی، آرامش خاطر، اطمینان و اعتماد، صرفه‌جویی در هزینه و همچنین زمان را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

 

معرفی سرویس آزمایش آنلاین پلاک

Leave A Reply

Your email address will not be published.