چطور برای کارواش نانو در اصفهان درخواست بدهیم؟

بردن ماشین به کارواش، به‌خصوص در شهرهای بزرگ، یکی از کارهای وقت‌گیر و پردردسر است که همه از آن فراری هستند. از طرفی بردن ماشین به کارواش در ترافیک و شلوغی کاری زمان‌بر است و به ترافیک و آلودگی هوا هم دامن می‌زند و از سوی دیگر هزینه و مصرف آب شستشوی ماشین هم برای محیط زیست مشکل‌ساز می‌شود و هم برای جیب شما. اما نمی‌توان منکر این شد که تمیز شدن یک ماشین کثیف حس بسیار خوبی دارد. خوشبختانه این روزها روش‌هایی مانند کارواش نانو ابداع شده که اشخاص می‌توانند خدمات کارواش را در منزل دریافت کنند. به علاوه کارواش نانو از آب استفاده نمی‌کند و به این ترتیب از به هدر رفتن این سرمایه طبیعی جلوگیری می‌شود. نکته مهم‌تر اینکه با کارواش نانو ماشین تمیزتر می‌شود و پس از شستشو هم آلودگی کمتری می‌گیرد. خدمات کارواش نانو هم‌اکنون در بسیاری از شهرهای ایران ارائه می‌شود. در این پست قصد داریم به چگونگی استفاده از کارواش نانو در اصفهان بپردازیم.

 

کارواش آنلاین چطور کار می‌کند؟

 

 

کارواش نانو

چرا کارواش نانو؟

در کارواش نانو به جای آب از مایعی استفاده می‌شود که با تکنولوژی نانو تولید شده و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد. این مایع در سطوح نفوذ می‌کند و آلودگی‌ها را حل می‌کند؛ به‌طوری که با کشیدن یک دستمال به راحتی پاک می‌شوند.

برای تمیز کردن ماشین با مایع نانو ابتدا این ماده را روی سطوح ماشین اسپری و سپس آن را با دستمالی تمیز پاک می‌کنند. بعد از این کار یک بار دیگر دستمالی خشک روی سطح می‌کشند که مایع نانوی باقی‌مانده را پخش و ضخامت آن را یکنواخت می‌کند.

قرار گرفتن این مواد روی سطوح آنها را بدون چرب شدن کاملا براق می‌کند. به‌علاوه این مایع باعث می‌شود سطوح کاملا لیز شوند و گرد و غبار و آلودگی دیرتر به آنها بچسبد. همچنین مایع نانو موجب ایجاد خاصیت آب‌گریزی می‌شود و اجازه نمی‌دهد باران روی اتومبیل شما ایجاد لک کند. از دیگر خواص این مایع این است که از کدر شدن تدریجی رنگ خودرو در اثر تابش آفتاب جلوگیری می‌کند.

همان‌طور که متوجه شدید در این روش از آب استفاده نمی‌شود و این امر در کشور ما که با مشکل جدی بی‌آبی مواجه است کاملا حیاتی است. در کارواش‌های سنتی برای شستشوی هر ماشین حدود 200 لیتر آب مصرف می‌شود و در شستشوی ماشین در منزل این عدد به 300 لیتر می‌رسد. پس استفاده از کارواش نانو به جلوگیری از اسراف آب کمک بزرگی می‌کند.

 

در اصفهان چطور برای کارواش نانو درخواست بدهیم؟

پلاک پس از تجربه موفق ارائه خدمات کارواش نانو در تهران، در شهرهای مختلف مانند اصفهان نیز این خدمات را ارائه می‌کند. مزیت استفاده از پلاک این است که شما می‌توانید به راحتی در عرض چند ثانیه درخواست خود را ثبت کنید تا متخصصین پلاک در هر زمانی که بخواهید به محل موردنظر شما مراجعه کنند و ماشین شما را با روش نانو بشویند.

برای استفاده از خدمات کارواش نانو در اصفهان در منزل یا هر مکانی که مدنظر دارید می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت پلاک درخواست خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

برای این کار ابتدا اپلیکیشن پلاک را نصب کنید یا به وب‌سایت پلاک مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات خود در پلاک ثبت‌نام کنید.

حالا می‌توانید سفارش کارواش نانو در اصفهان را ثبت کنید. برای این کار ابتدا باید محل موردنظر خود برای دریافت این خدمات را مشخص کنید. سپس روز و ساعت موردنظرتان را انتخاب کنید.

خدمات کارواش نانو در اصفهان انواع مختلفی دارد، مانند صفرشویی، روشویی، موتورشویی و … برای همین در این مرحله باید مدل اتومبیل و نوع سرویسی که می‌خواهید را هم تعیین کنید.

در آخر روش پرداخت را نیز به میل خود انتخاب کنید و دکمه ثبت سفارش را بزنید. پلاک‌یاران متخصص برای ارائه خدمات موردنظر در روز و ساعت تعیین شده در محل حاضر می‌شوند.

فراموش نکنید پس از استفاده از این خدمات امتیاز و نظر خود را در پلاک ثبت کنید تا افراد دیگری که در اصفهان از کارواش نانوی پلاک استفاده می‌کنند بتوانند با راهنمایی شما پلاک‌یار خود را راحت‌تر انتخاب کنند.

 

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.