“به ما هم، دیگه زنگ نزن”

حتماً بیلبوردهای “به ما هم، دیگه زنگ نزن” را در سطح شهر تهران دیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که معنای این عبارت چیست و خطاب به چه کسانی است؟

 

“به ما هم، دیگه زنگ نزن”

 

"به ما هم، دیگه زنگ نزن"

 

به تازگی ما در مجموعه پلاک کمپین تبلیغاتی را برای معرفی خدمات وب سایت و اپلیکیشن پلاک راه اندازی کرده ایم که با استقبال گسترده مخاطبین هدف رو به رو شد ه و علت این استقبال و رضایتمندی نیز توسععه خدمات در محل به همشهریان در بالاترین سطح کیفی ممکن بوده است. در ادامه به معرفی برخی از خدماتی که ما در پلاک به صورت سرویس در محل ارائه می کنیم، خواهیم پرداخت.

 

برای کسانی که کار و مشغله زیادی دارند، مهم‌ترین دغدغه روزمره کمبود وقت است. از سوی دیگر گرفتاری‌های جانبی مثل نظافت منزل و ساختمان، تعمیر وسایل آسیب‌دیده، بردن ماشین به کارواش و حتی دادن یک آزمایش خون می‌تواند بسیار انرژی‌بر و طاقت‌فرسا باشد. در این میان هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که با چند ضربه به صفحه موبایل‌مان بتوانیم هر نوع خدماتی را که نیاز داریم به صورت آنلاین سفارش دهیم و نه تنها در وقت، بلکه در هزینه مالی هم صرفه‌جویی کنیم.

ما در پلاک با علم به این دغدغه روز مردم، وب‌سایت و اپلیکیشن پلاک را طراحی کردیم تا متخصصین حرفه‌ای در زمینه‌های گوناگون به منزل شما بیایند و خدماتی باکیفیت را با قیمت مناسب به شما ارائه کنند. به این ترتیب از سویی امکان اشتغال برای نیروهای ماهر و متخصص فراهم کردیم و از سوی دیگر مشتریان در وقت و انرژی و هزینه صرفه‌جویی می‌کنند.

خدمات پلاک ابتدا از نظافت منزل آغاز شد و به ‌تدریج با جذب نیروهای متخصص در زمینه‌های دیگر موفق شد طیف وسیعی از خدمات ضروری را به هم‌وطنان عرضه کند؛ امروزه شما می‌توانید از پلاک برای بسیاری از خدمات از جمله نظافت منزل، کارواش، خدمات باربری، آزمایش خون آنلاین، خشکشویی، انواع تعمیرات (لینک تعمیرات) (شامل تعمیرات خودرو، موبایل، منزل و لوازم خانگی و الکتریکی)، خدمات حیوان خانگی و… استفاده کنید.

روش استفاده از پلاک به این صورت است که با مراجعه وب‌سایت یا اپلیکیشن پلاک، ابتدا نوع خدمات موردنیاز خود را انتخاب می‌کنید. سپس تاریخ و ساعتی که مایل به دریافت خدمات هستید را تعیین می‌کنید. در این مرحله، لیستی از متخصصین خدمت موردنیاز شما را به همراه امتیاز آنها و هزینه خدمات به شما نمایش  داده می شود. شما با مطالعه نظرات دیگر مشتریان می‌توانید متخصص موردنظر خود را انتخاب کنید. سیستم امتیازدهی به منظور بهبود کیفیت عملکرد متخصصین طراحی شده و مشتریان می‌توانند با ثبت نظر خود، به هرچه بهتر شدن خدمات پلاک کمک کنند.

 

 

 

خدمات پلاک:

  1. خدمات نظافتی: نظافت منزل، نظافت مشاعات، قالی‌شویی و شستشوی مبلمان، نصب پرده، شستشوی نمای ساختمان و سم‌پاشی
  2. کارواش نانو (بدون آب)
  3. خدمات ساختمانی شامل تعمیر تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، لوله‌کشی، نصب و تعمیر آسانسور، آهنگری و جوشکاری، نصب و تعمیر کابینت و در، نصب و تعمیر انواع کف‌پوش، خدمات شیشه‌بری، نقاشی و کاغذدیواری ساختمان، تعمیر و نگه‌داری استخر و جکوزی و نصب پرده و توری
  4. خدمات خودرو: تعویض باتری، روغن موتور، لنت و شمع ماشین
  5. خدمات باربری: با وانت و کامیون
  6. خدمات فضای سبز: طراحی و اجرای فضای سبز و انواع خدمات باغبانی
  7. خدمات لوازم خانگی: نصب و تعمیر یخچال و فریزر، لوازم صوتی و تصویری، ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی، اجاق گاز، مایکروویو و جاروبرقی
  8. خدمات الکتریکی: سیم‌کشی و کلید و پریز، سیستم‌های هوشمند، برق اضطراری، دزدگیر، دوربین مداربسته، در و کرکره برقی، لوستر و هالوژن، آنتن مرکزی، هود و هواکش و آیفون تصویری
  9. خدمات حیوانات خانگی: شستشو و پیرایش سگ و گربه
  10. خدمات موبایل: تعمیر انواع تلفن همراه
  11. خدمات مهمانی و پذیرایی
  12. انجام آزمایش‌های پزشکی شامل پکیج‌های مختلف

 

 

 

1 Comment
  1. كارآفريني says

    خیلی عالی بود

Leave A Reply

Your email address will not be published.