مزیت خدمات باغبانی و فضای سبز پلاک چیست؟

به ماه درختکاری (اسفند ماه) و بیدار شدن خاک نزدیک می شویم و بسیاری از افرادی که به تازگی قطعه زمینی خریداری کرده اند و یا قصد دارند در باغچه خود نهال و درخت های مورد نظر خود را بکارند از هم اکنون به فکر تهیه نهال های مورد نظرشان افتاده اند. در ادامه مطلب شما عزیزان را با خدمات باغبانی و فضای سبز پلاک آشنا خواهیم کرد تا پس از این با خیال آسوده، مبادرت به کاشت نهال کنید چرا که کارشناسان پلاک نگهداری و پرورش نهالستان شما را در بالاترین کیفیت، عهده دار خواهند شد.

 

 

نکات مهم در کاشت نهال

 

مزیت خدمات باغبانی و فضای سبز پلاک چیست؟

 

مزیت خدمات باغبانی و فضای سبز پلاک چیست؟

 

تصور غلطی در بین مردم وجود دارد که تنها در اسفند ماه می توان اقدام به کاشت نهال کرد؛ این باور سالهاست که در بین عموم مردم وجود دارد اما اگر فردی بتواند شرایط صحیح کاشت نهال را رعایت کند، در هر فصلی از سال می توان اقدام به کاشت نهال کرد.

به عنوان مثال اگر قصد دارید در تابستان یک نهال در زمین خود بکارید، می بایست ریشه آن پر آب باشد و شما می توانید ابتدا چاله ای که قصد دارید در آن نهالتان را بکارید، پر آب کنید و سپس بر روی آن خاک بریزید و بعد از آن، نهال خود را در آن نقطه بکارید؛ البته نهال شما نیز می بایست قبل از قرار گرفتن در خاک، پر ریشه شده باشد. به عنوان مثال اگر تا قبل از انتقال نهال به زمین، آن را در گلدان نگهداری می کرده اید، مطمئن شوید نهال فوق ریشه های کافی برای قرار گرفتن در خاک زمینتان را پیدا کرده است و سپس مبادرت به انتقال آن از گلدان به زمین کنید.

 

 

مزیت خدمات باغبانی و فضای سبز پلاک چیست؟

نمونه ای از فعالیتهای سرویس باغبانی و فضای سبز پلاک

 

در هر صورت، کاشت درخت یک پروسه حرفه ای و تخصصی است و بسیاری از افرادی که تصور می کردند کاشت یک نهال به سادگی قرار دادن آن در خاک و چند روز آب دادن آن است، بارها با شکست رو به رو شده اند و نتیجه جز خشک شدن نهال و عدم رشد آن نبوده است. اما نگران نباشید چرا که اگر از تخصص کافی برای کاشت و پرورش یک نهال برخوردار نیستید، ما در مجموعه پلاک با استفاده از کارشناسان این حوزه به شما کمک خواهیم کرد تا درختانی مثمر داشته باشید.

 

مزیت خدماتی که در سرویس نگهداری و باغبانی پلاک ارائه می شود شامل مشاوره، اجرا و نگهداری، سم پاشی، کوددهی و … است که با استفاده از این خدمات، صاحبین زمین می توانند با خیال راحت تنها شاهد رشد هر روزه و اصولی نهال های خود باشند.

 

برای استفاده از خدمات باغبانی اپلیکیشن پلاک کافیست به قسمت سرویس خدمات باغبانی در سایت یا اپلیکیشن پلاک مراجعه کرده و با ثبت سفارش، با خیال راحت تنها شاهد رشد سریع نهالهای خود باشید.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.