در اولین جشن تولد آنلاین ایران، از ما هدیه بگیرید

همزمان با تولد یک‌سالگی پلاک، تمامی شهروندان تهرانی، کرجی، اصفهانی و شیرازی را به اولین جشن تولد آنلاین دعوت می‌کنیم.

 

 

در اولین جشن تولد آنلاین ایران، از ما هدیه بگیرید

 

در اولین جشن تولد آنلاین ایران، از ما هدیه بگیرید

 

شرکت‌کنندگان در این جشن که از ۱۰ شهریور آغاز و تا ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۷ ادامه دارد، از پلاک هدیه می‌گیرند. از اولین دقایق این جشن، هدایایی مانند بلیت سفر به کیش، پلاک طلا، هزاران تخفیف و صدها کالا هدیه از انواع لوازم دیجیتال و وسایل جانبی آن، وسایل منزل و آشپزخانه، لوازم شخصی برقی و …. به شرکت‌کنندگان اختصاص پیدا می‌کند.

 

جوایز ارزنده، سهم شرکت‌کنندگان فعال

 

در صورتی که کاربران و شرکت‌کنندگان، در این جشن تولد فعال باشند و دوستان بیشتری را به مراسم یک‌سالگی ما دعوت کنند، شانس بیشتری برای دریافت جوایز خواهند داشت.

یک سفر رویایی به کیش با یک همراه، سهم نفر اول این جشن خواهد بود. پلاک طلا، وسایل منزل و آشپزخانه، انواع لوازم دیجیتال و وسایل جانبی آن و …. فقط بخش کوچکی از هدایای جشن یک‌سالگی پلاک به شرکت‌کنندگان است.

 

دریافت خدمات همراه با تخفیف‌های باورنکردنی

کاربران نیز می‌توانند همراه با خدمات مورد درخواست‌شان، یک هدیه به مناسبت این جشن تولد دریافت کنند.

ما برای قدردانی از حضور کاربرانی که در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۹ شهریورماه، خدمات موردنظرشان را ثبت کنند کدهای تخفیف قابل توجهی ارائه می‌کنیم. کاربران پس از هر ثبت درخواست، می‌توانند در قرعه‌کشی کدهای تخفیف از بزرگترین برندها و شرکت‌های اینترنتی ایرانی شرکت کنند. شرکت‌های اسنپ، فیلیمو، اسنپ فود، اسنپ مارکت، بیمیتو، نت برگ، سیب اپ، دیجی استایل و سینماتیکت به کاربران بر اساس شانس‌شان کدهای تخفیف متفاوتی ارائه می‌کند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.