نحوه محاسبه هزینه سمپاشی

اگر با مشکل ساس یا سایر حشرات و جانوران موذی مواجه شده اید باید فورا به صاحب خانه، مدیر یا سرپرست ساختمان اطلاع دهید. با اقدام به موقع، باعث کنترل تعداد آنها و از بین بردنشان میشوید. اما قیمت سمپاشی منازل برای دفع حشرات در تهران چطور محاسبه می شود؟

قیمت سمپاشی منازل برای دفع حشرات چطور محاسبه می شود؟

نحوه محاسبه قیمت سمپاشی منازل 

هزینه انجام عملیات سمپاشی به عوامل متعددی وابسته میباشد که عبارتند از:
۱:متراژ و مساحت محل عملیات
۲:نوع الودگی(حشره مورد نظر)
۳:سابقه سمپاشی در محیط
۴:جنس و نوع ساخت محیط(منظور نوع پوشش سطح میباشد)
۵:مدت زمانی که از وجود الودگی در محیط میگذرد
۶:پراکندگی و شدت آن

۱:متراژ و مساحت محل عملیات: قیمت سمپاشی منازل با توجه به مقدار مساحت منزل متناوب است اما اگر متراژ از حد پائین ،پائین تر باشد قیمت کف محاسبه میشود.

۲:نوع آلودگی: منظور با توجه به نوع حشره هزینه متناوب خواهد بود و دلیل ان شرایط سمپاشی و نوع سموم بکار رفته میباشد. مثال:قیمت سمپاشی منازل برای سوسک فاضلاب و ساس تختخوابی یکسان نمیباشد.

۳:سابقه سمپاشی در محیط: در این مورد دو نوع سابقه داریم؛ سابقه درخشان که در ان محیط به صورت دوره ای سمپاشی میگردد. سابقه بد که در ان شخص بدون علم و اگاهیهای لازم سم را در محیط پراکنده کرده و عاقبتی جز مقاوم شدن حشره در بر ندارد.

۴:جنس و نوع ساخت محیط: نوع پوشش کف و دیوارها نقش بسزایی در رشد و تکثیر حشرات مختلف دارد. برای مثال:اگر جنس دیوارها در محیط گچ باشد یا ازدیوارپوش های چوبی و پلاستیکی استفاده شده باشد. قیمت سمپاشی منازل متفاوت است.

بهترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات چیست؟

بهترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات، تمیز کردن و بستن تمامی منافذ خانه است.

  • داخل، زیر و پشت کابینت آشپزخانه
  • سوراخ‌های اطراف درب
  • اطراف دریچه های تهویه
  • اطراف لوله های آب و لوله‌های ماشین لباسشویی
  • اطراف و داخل شومینه

اقدامات اساسی قبل از انجام سمپاشی

آماده سازی صحیح یک اصل مهم برای از بین بردن و جلوگیری از گسترش دوباره حشرات و حیوانات موذی است. خود را آماده کنید چون حجم کار زیاد خواهد بود.

  1. ساس
    باید قفسه ها را پاکسازی کنید، همه لباس ها و ملحفه و روتختی و پتوهای خود را بشویید، اثاثیه و مبلمان را جا به جا کرده و از دیوارها فاصله دهید و اسباب و اثاثیه بهم ریخته را مرتب کنید.

2. سوسک
خانه را تمیز کنید، فرش‌ها را جاروبکشید و لوازم خانگی که امکان جا به جایی دارند مثل: یخچال و اجاق گاز را از دیوار فاصله دهید و پشتشان را تمیز کنید.

3. مورچه
کفپوش‌ها و لکه‌ها را تمیز کنید، مواد غذایی رو در ظروف مناسب قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید، خرده‌ها ریز رو به طور کامل به کمک جاروبرقی جمع کنید. نقاطی که مورچه‌ها را در آنها مشاهده کرده اید یادداشت کنید تا در صورت نیاز به سمپاش اطلاع دهید.

در آخر از اعضای خانواده، دوستان، همسایگان و یا آشنایان محلی برای کارهای آماده سازی کمک بخواهید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.