افزایش استفاده از کارگر در انگلستان

در کشور انگلستان میزان استفاده از کارگر نظافت منزل نسبت به دهه قبل افزایش چشمگیری داشته  و تعداد شهروندانی که از این افراد برای نظافت منزل خود استفاده می‌کنند، در مقایسه با دهه قبل بیش از یک میلیون نفر افزایش یافته است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که میزان استفاده از کارگر نظافت منزل نسبت به گذشته افزایش یافته است و حتی تعداد زیادی از افرادی که توانایی مالی متوسطی دارند، نیز برای نظافت منزل خود از این افراد کمک می‌گیرند.

نتایج تحقیقاتی که اخیرا در کشور انگلستان صورت گرفته، نشان می‌دهد که میزان استفاده از کارگر نظافت منزل در این کشور نسبت به دهه قبل افزایش چشم‌گیری داشته و تعداد این افراد نسبت به دهه قبل، بیش از یک میلیون نفر زیادتر شده و در حال حاضر در این کشور تعداد افرادی که برای نظافت منزل خود از کارگر استفاده می‌کنند، بیش از ۶ میلیون نفر است. طبق بررسی‌ها، تنها دلیل اکثر افراد برای انجام این کار، نداشتن وقت کافی برای انجام امور مرتبط با نظافت منزل است. این در حالی است که درآمد بسیاری از انگلیسی‌ها چندان هم زیاد نیست.

بسیاری از انگلیسی‌ها معتقد هستند که استفاده از کارگر نظافت منزل در برخی از مواقع ضروری است و یک کار اشرافی‌گرایانه محسوب نمی‌شود. در ضمن مواردی همچون لباس اتوکرده و تمیز، حمام تمیز، تخت‌خواب مرتب و سایر موارد این چنینی برای انگلیسی‌ها اهمیت زیادی دارد.

در دهه گذشته افرادی که توانایی مالی متوسطی داشتند، تمایل زیادی به استفاده از کارگر برای نظافت منزل نداشتند و این کار در میان این قشر از جامعه چندان عرف و معمول نبود و حتی از انجام این کار خجالت می‌کشیدند؛ اما در حال حاضر چنین نگرشی وجود ندارد و مردم بدون هیچ گونه شرمساری از این افراد برای تمیز و مرتب کردن منزل خود کمک می‌گیرند.

کارگر نظافت منزل

سرپرست یکی از شرکت‌های خدماتی بسیار معتبر که در چند کشور از جمله انگلستان، آمریکا، کانادا، ژاپن و کانادا شعبه دارد و ۸۰۰ کارگر نظافت منزل در آن فعالیت می‌کنند، اذعان کرده است که ۳۰ سال قبل که این شرکت آغاز به کار کرده است، مردم از گرفتن کارگر برای نظافت منزل خود خجالت می‌کشیدند و ترجیح می‌دادند خودشان این کار را انجام دهند؛ اما اکنون اصلا این چنین نیست و مردم بدون هیچ دغدغه‌ای نظافت منزل را به کارگر می‌سپارند که برخی از آن‌ها در انجام این کار مهارت و تخصص کافی نیز دارند.

در روزگاری که وقت طلا است و مردم گرفتار امور متعدد روزمره هستند و می‌خواهند اوقات فراغت و روز‌های تعطیل خود را صرف تفریح و گردش کنند، استفاده از کارگر نظافت منزل که بیشتر آن‌ها هم با دستمزد معقول آماده به خدمت هستند، یک ضرورت محسوب می‌شود.

بررسی‌ها نشان داده است که دلیل اصلی یک چهارم افرادی که برای نظافت منزل خود کارگر می‌گیرند، عدم تمایل به انجام کارهای سخت و دشوار مرتبط با نظافت منزل است. همچنین طبق نتایج این بررسی‌ها، دلیل اصلی افرادی با گروه سنی بین ۱۸ تا ۳۲ سال این است که آن‌ها به تنهایی وقت کافی برای انجام این کارها ندارند.

نتایج یک بررسی جامع نشان داده است که در کشور انگلستان از هر ۱۰ نفر یک نفر برای نظافت منزل از کارگر نظافت منزل استفاده می‌کند و دلیل ۸۳ درصد افراد برای استفاده از کارگر جهت نظافت منزل، تمایل برای صرف وقت برای انجام کارهای دیگر مثل تفریح و گردش بوده است؛ البته دلیل اصلی سه چهارم از این افراد، نداشتن وقت کافی برای نظافت منزل بوده است.

کارگر نظافت منرل

البته چند سال قبل در انگلستان استفاده از کارگر نظافت منزل به دلیل رکود اقتصادی کاهش یافت، اما در سال‌های اخیر مردم دوباره به استفاده از کارگر روی آورده‌اند. همچنین کمک از کارگر برای نظافت منزل برای افراد مسن یک امر کاملا ضروری است.در ضمن زمانی که خانه شما به نحو احسن تمیز و مرتب شود، قطعا روحیه شما هم بهتر می‌شود و از پاکیزگی منزل خود لذت می‌برید.

جالب است بدانید که نتایج سرشماری سال ۱۹۱۱ در انگلستان نشان می‌دهد که خدمات نظافت منزل در آن زمان جزو محبوب‌ترین مشاغل انگلستان بوده است و یک میلیون و سیصد هزار نفر در زمینه ارائه این خدمات فعالیت می‌کرده‌اند و تعداد آن‌ها حتی بیشتر از افراد فعال در زمینه خدمات مربوط به کشاورزی بوده است.

در‌حال‌حاضر میزان افراد فعال در زمینه خدمات منزل در انگلستان به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است؛ البته تعداد قابل توجهی از افرادی که در این کشور خدمات نظافت منزل را انجام می‌دهند (که برخی از آن‌ها مهاجر هستند)، به صورت آزاد فعالیت می‌کنند و نیروی هیچ شرکتی نیستند؛ به همین دلیل جزو آمار رسمی محسوب نمی‌شوند.

پلاک، اولین و بزرگ‌ترین شرکت خدمات در محل، آماده خدمت‌رسانی به شما هموطنان عزیز است. شما عزیزان می‌توانید نظافت منزل و شرکت خود را به پلاک بسپارید و شرکت یا منزل خود را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، تمیز تحویل بگیرید.

 

راه های رفع جرم کاشی و سرامیک

 

 

 

 

 

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.