آموزش تمیز کردن توالت فرنگی

تمیز کردن توالت فرنگی و سرویس بهداشتی موضوعی است که همگان به آن توجه دارند. یکی از چیزهایی که تقریبا در منازل ایرانی فراوان شده توالت فرنگی است و باید بدانید که چطور آن را تمیز کنید. با شستن هفته ای یک بار توالت فرنگی بهداشت شخصی را رعایت می کنید. در ادامه مطلب، آموزش تمیز کردن توالت فرنگی را خواهیم داشت؛ با پلاک همراه باشید.

 

 

آموزش تمیز کردن جرم بین سرامیک و کاشی ها

 

آموزش تمیز کردن توالت فرنگی

 

 

یکی از محصولات تمیز کننده وایتکس می باشد که باید آن را به درستی به کار ببرید. در منازلی که فرزند کوچک داشته و یا حیوان خانگی نگهداری می کنند بهتر است از مواد طبیعی و فاقد سم برای تمیز کردن توالت فرنگی استفاده شود. به دلیل ایجاد گاز سمی و صدمه رسیدن به ریه از مخلوط کردن مواد سمی پرهیز کنید.

در اینجا ما نکات لازم برای تمیز کردن توالت فرنگی را برای شما توضیح می دهیم.
قبل از اینکه شروع به تمیز کردن توالت کنید وسایلی مثل بسته دستمال کاغذی یا هر چیز اضافه اطراف توالت را بردارید. وسایلی که برای تمیز کردن توالت فرنگی احتیاج است شامل: برس مربوط به دستشویی، دستکش، اسفنج برای تمیز کردن، محلولی برای تمیز کردن مثل نوشابه و یک اسپری برای ضدعفونی کردن (در صورت تمایل مخلوطی از سرکه و آب استفاده شود)

مرحله اول تمیز کردن کاسه توالت

ابتدا کاسه توالت را باید تمیز کنید. محلول تمیز کننده مثل نوشابه را در قسمت پایینی لبه توالت ریخته به طوری که از لبه ها بریزد. سپس با برس دستشویی شروع به سابیدن کاسه توالت فرنگی کنید تا تمیز شود. پس از شستن کامل با برس و نوشابه چند دقیقه ای صبر کرده تا توالت فرنگی به خوبی تمیز شود.

مرحله دوم تمیز کردن روی توالت

بعد از تمیز کردن کاسه توالت و بستن در آن نوبت به تمیز کردن در و قسمت تانک است. با مخلوط سرکه و آب که گفتیم یا یک محلولی که ضد عفونی کننده باشد و اسفنج این قسمت ها را تمیز کنید.

مرحله سوم باز کردن در توالت فرنگی

بعد از تمام کردن این کار نوبت به باز کردن در توالت است. حدود 10-15 دقیقه ای باید گذشته باشد تا دوباره در توالت را باز کرده و تمام لبه ها و گوشه ها را تمیز کنید. چندش آورترین قسمت تمیز کردن توالت فرنگی همین مرحله بوده که باید با اسپری که گفتیم کثیفی ها را پاک کنید. برای بار آخر با برس به تمیز کردن کاسه توالت بپردازید و ببینید که چطور تمیز شده است.

نکته
برای پاک کردن داخل توالت می توانید از جوش شیرین به دلیل ارزان بودن، سمی نبودن و طبیعی بودن آن هم برای سفید و تمیز کردن توالت فرنگی استفاده کنید. برای این کار جوش شیرین را بر تمام سطوح ریخته و بعد از گذشت 5 دقیقه با فرچه تمیز کرده و بشویید.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.